21 maja 2015

Prezent na Dzień Matki. Kwiat w nietypowej osłonce

Jeżeli zastanawiacie się nad ciekawym prezentem dla swojej mamy mam tu małą podpowiedź :)

Być może kwiat, to mało nietypowy prezent z okazji Dnia Matki. Jednak proponuję dodanie do niego już bardziej wyszukanej osłonki.. Filiżanka lub kubek sprawdzą się idealnie! Ja wybrałam filiżankę ze spodkiem z napisem Moja mama <3



Bardzo fajnym pomysłem jest wykorzystanie na taką osłonkę filiżanki lub kubka, który mama wyjątkowo lubi, ale z racji pęknięcia czy wyszczerbienia nie możne już z niego pić. To będzie podwójnie miły prezent :) Ja tak właśnie zrobiłam i jako osłonki użyłam pękniętej filiżanki. Wystarczy skleić pęknięcie i posadzić w niej kwiat.



PS. Pamiętajcie o podlaniu kwiatu po przesadzeniu.
Alicja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za Twój komentarz i zapraszam ponownie :)