24 kwietnia 2015

Podkładka, serweta - upcycling

Jestem typem człowieka, który nie lubi wyrzucać.. zawsze staram się znaleźć jakieś nowe zastosowanie dla rzeczy, które swoją świetność mają już za sobą.

Zbieram różne rzeczy, a gdy przychodzi odpowiedni czas daję im drugie życie. Dziś przedstawiam podkładkę, która powstała z porwanych rajstop :) To wyjątkowo upcyclingowy projekt, ponieważ oprócz rajstop wykorzystałam do niego włóczkę, którą też uratowałam przed wyrzuceniem.






Podkładka startuje w wyzwaniu Pomorze Craftuje "Nowe życie starych rzeczy"
Trzymajcie kciuki ;)
Pozdrawiam,
Alicja

- - - - - - - - - - > aktualizacja 16.05.2015
Moja serweta znalazła się w TOP3 Pomorze Craftuje, a także udało mi się wygrać wyzwanie :)
Dziękuję!


6 komentarzy:

  1. kocham taki upcykling :) wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Cieszę się, że ktoś podziela moją miłość! Właśnie przygotowuję tutorial, możesz zacząć zbierać rajstopy ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Piękne! Czekam na tutorial, mam sporo chętnych rajstop :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tutorial będzie na początku maja (myślę, że 7go). Zapraszam! Niech rajstopy przerodzą się w piękną podkładkę ;)

      Usuń
  3. Ten pomysł jest po prostu genialny! Nigdy nie domyśliłabym się, że podkładka powstała z rajstop ;) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Pomorze Craftuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) też za ciekawe wyzwanie, w którym mogłam wziąć udział!

      Usuń

dziękuję za Twój komentarz i zapraszam ponownie :)